Avatar billede lfischer Nybegynder
05. juli 2015 - 18:25 Der er 2 kommentarer

over flytning ved hjælp af liste

Hej
Jeg skal lave et ark hvor jeg skal lave en række med indtastet nogle tal som beregnes i procenter ca.10 felter det første felt vil jeg lave som en liste hvor jeg kan vælge nogle navne.
Når jeg vælger et navn vil jeg gerne have rækken med de 10 felter flytte til et andet ark og sorteret i dato, hvordan gør jeg det?
Det skal ende ud i et ark pr navn.
og samtidigt skal jeg lavet et ark for hver måned som også bliver overført når der er tastet ind
jeg er åben for forslag, bare det virker.
06. juli 2015 - 10:02 #1
Har du selv læst spørgsmålet igennem?
Avatar billede lfischer Nybegynder
06. juli 2015 - 10:15 #2
Virker spørgsmålet forkert