Avatar billede Nice09 Nybegynder
06. juli 2015 - 15:44 Der er 1 kommentar

Ny PC til Efterskolebrug og lidt gaming

Hej Allesammen

Jeg skal til næste skoleår på efterskole og får dermed brug for en bærbar computer. Jeg har længe undersøgt markedet for muligheder, men jeg synes ikke at jeg har haft det store held med mig i at finde en som passer til mig! Derfor spørger jeg alle, om de har nogen speciel computer eller mærke som de kan anbefale til mig! Det ville jeg blive rigtigt glad for. :)

- Computeren skal bruges til Efterskole, og let-mellem gaming.
- Spillene er bl.a: Flight simulator X og Prison Architect.
- Programmer som: Word, Excel, OneNote og Powerpoint.
- Helst ikke over 8000 og helst ikke alt for billig.
- Kan bedst lide 13.3", men 15.6" er også en mulighed :)

Endeligt sig til, hvis der er noget som jeg burde uddybe! :)
Så hvis der er en som du har i tankerne, så ville jeg være rigtigt glad hvis du ville dele det med mig ;)

M.v.h
Nicklas Olsen
Avatar billede Willfres_DK Nybegynder
17. juli 2015 - 22:03 #1
Hej jeg kommer fra sjælland og har selv været på efterskole tilbage i 2012-2013 og købte en fed gaming computer fra Sharkgaming. der lod prisen flyve op til 13.700 kr.
Men nu er den jo 2.5 år gammel ca. den køre stadig fint og har.

Dette er indholdet i computeren.
Den har lige været til reparation her for en uge siden... og næsten go som ny.!

XMG P503 SharkGaming Edition

Antal SG-Points du optjener ved køb af dette produkt
Gratis Roccat gave
Roccat Vire headset
GRATIS SERVICEPACK!
2 års fuld garanti, 2 års gratis teknisk support, 14 da ...
GRATIS SERVICEPACK!
2 års fuld garanti, 2 års gratis teknisk support, 14 dages tilfredshedsgaranti, Gratis afstøvning indenfor 3 år!
CPU
Intel Core i7-4700MQ Quad Core, 2.40 - 3.40Ghz 6MB 47W
GRAFIKKORT
GTX 770M 3 GB GDDR5
RAM
8 GB (2x4 GB) DDR3 RAM 1600Mhz Crucial (Anbefales!)
HARDDISK 1 (Hvis Operativsystem tilkøbes installeres dette altid på den hurtigste harddisk!)
120 GB SATA-III SSD Crucial M500
HARDDISK 2 (Hvis Operativsystem tilkøbes installeres dette på den hurtigste harddisk!)
120 GB SATA-III SSD Crucial M500
Trådløst netkort
Intel Centrino Wireless-N 2230 (Med bluetooth)
DVD/Blueray
SATA DVD-brænder Multi-Standard
Tastatur
Bagbelyst tastatur - Dansk
Display
15.6" Fuld HD 1920 x 1080 Non-Glare skærm
Operativsystem
Windows 8.1 64 Bit Dansk
Ekstra strømforsyning
Nej tak

Vis du er intreseret i denne Gaming Laptop. Kontakt mig på sms 52390501
billede af PC en. http://www.sharkgaming.dk/media/catalog/product/x/m/xmg-503-large5.png