Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2015 - 18:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Køb af smartphone i USA

Hej

Er det muligt at købe en telefon i USA (uden abb.) og senere bruge den i Danmark? Er der noget specielt man skal være opmærksom på?

Mvh
Caspar
Avatar billede Jaro2068 Nybegynder
06. juli 2015 - 18:35 #1
Hvilken telefon er det?
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2015 - 18:54 #2
Lad os tage udgangspunkt i en iPhone 6.
Avatar billede Jaro2068 Nybegynder
06. juli 2015 - 18:59 #3
Så er der nok ikke et problem i det, men du skal jo bare vide at hvis den er defekt kan du jo ikke bytte den?
Avatar billede Little Helper Seniormester
08. juli 2015 - 01:46 #4
Hej rapsac.

I gamle dage var der ikke meget der virkede from over there. Og i dag kan man stadig risikere at brænde nallerne, TV DVD pga PAL og NTSC og Radio på grund af frekvenser.....Og desværre også mobil telefoner her igen frekvenser. Jeg har lagt et link da dette ellers nemt kunne gå hen og blive påstand på påstand.

http://www.bredbaandsmatch.dk/teknik/betegnelser/frekvenser/

Håber du kan bruge det.
Avatar billede Ramul86 Nybegynder
12. august 2015 - 16:40 #5
Du kan sagtens købe en tlf fra USA uden abonnement og det med frekvenser betyder ikke det helt store.. en mobil er en mobil. Den er ikke lavet anderledes i DK end i USA. Den eneste forskel er din ac adapter.

Mvh Rasmus fra http://www.el-ciga.dk