Avatar billede iphonefan Nybegynder
09. juli 2015 - 19:48 Der er 11 kommentarer

Søger feedback til ny hjemmeside

Hejsa Eksperter.

Som nogle måske har bemærket, så har jeg lavede nogle indlæg om at jeg søgere sponsor, og bagefter skribenter.

Jeg har fået en rigtig god medejer, nemlig Kasper, og jeg har også fået en skribent på siden.

Hjemmesiden blev oprettet tirsdag den 7 juli, og er nu klar til forhåbentlig en masse indlæg, og en god fremtid i møde.

iPhonefan.dk hedder den, og jeg håber at i lige vil tage et kig her idag, og også kigge på den senere, samt give feedback.

I kan skrive negativt som positivt feedback her i indlægget, og evt også om det er en side i gerne vil besøge igen.

http://www.iphonefan.dk

På forhånd tak!
Avatar billede softspot Forsker
09. juli 2015 - 20:10 #1
Bannerne i toppen bør alle have samme højde, da det er forstyrrende (læs: irriterende), at indholdet på resten af siden hopper op og ned.

Dernæst synes jeg ikke det er god stil at "disse" et andet site. Det er, i min verden, udtryk for smålighed og fortæller mere om dig end om dem du "disser". Desuden ser iphonecafe faktisk bedre ud end dit site, hvilket gør dit rant endnu mere pinligt. Jeg er klar over, at dit nye site er i opstartsfasen, men hold nu en professionel tone, det kommer du længst med...
Avatar billede iphonefan Nybegynder
09. juli 2015 - 20:14 #2
Hej igen tak for din feedback.

Kan uddybe 'disse' og evt link så jeg bedre forstår?
Avatar billede softspot Forsker
09. juli 2015 - 20:26 #3
"disse" er vist et importeret engelsk slang for at nedgøre (https://en.wiktionary.org/wiki/diss)
Avatar billede iphonefan Nybegynder
09. juli 2015 - 20:30 #4
Mener du at vi nedgøre de andre sider eller?
Avatar billede softspot Forsker
09. juli 2015 - 20:52 #5
Næh, for nu har du rettet teksten for Silas, men den tekst gjorde det (før din rettelse) klart, at iphonecafe's nye ejere havde ødelagt sitet og du derfor havde startet dit eget...
Avatar billede iphonefan Nybegynder
09. juli 2015 - 20:54 #6
Jeg ved godt at jeg har rettet teksten, det gjorde jeg fordi at mente at det virkede nedgørende.

Hvilken enhed så du sitet fra?
Avatar billede softspot Forsker
09. juli 2015 - 21:06 #7
Det var jo netop min pointe.

Set fra en PC.
Avatar billede Xenu Juniormester
09. juli 2015 - 23:10 #8
Ser udmærket ud herfra. Men hvorfor overhovedet nævne hvem i er og hvor i kommer fra? Det virker lidt udsøgt.
Avatar billede iphonefan Nybegynder
10. juli 2015 - 00:39 #9
Hvad mener du med det med navnet og hvor vi kommer fra?

Ellers mange tak for din feedback.
Avatar billede softspot Forsker
10. juli 2015 - 06:41 #10
På kontaktformularen er der i bunden en checkboks med flg. tekst:

"Marker feltet hvis du acceptere de udfyldte informationer."

Det giver ikke så meget mening, at man skal acceptere de informationer man selv lige har udfyldt, så den bør fjernes.

Der mangler lidt oversættelse af mulighederne under "Administrer"-linket under kommentar-formularen.
Avatar billede Xenu Juniormester
10. juli 2015 - 09:23 #11
#09 Den side om at iPhonecafe havde skiftet ejer og derfor havde du taget initiativet til en ny side. http://iphonefan.dk/velkommen-til-iphonefandk/

Det var også det #2 bemærkede at du havde "disset" den anden site. Skriv noget andet, og undlad helt at nævne denne iPhoneCafe. Du kan jo godt lave din helt egen side, det viser du her. Du behøver ikke at

Jeres 2 navne Silas og Kasper gå igen flere steder, det virker meget personligt og afsløre for meget f.eks jeres alder - det er selvfølgelig fint nok hvis du vil lave en "helt nede på jorden" klub med Forum osv. De fleste bruger Facebook til den slags, som du også gør, og så holder selve sitet Neutral

Hvis du skriver en artikel er det helt fint, at man kan se hvem der skrevet den og på den måde få sit navn med. Men det bør ikke stå som det første og i alle mulige sammenhæng.

Indhold er vigtigt så fremhæv det. Formatet og designet (Theme) er helt fint.

Det er selvfølgelig min mening og fra en gammel mand. Men hvis jeg skal vurdere din side må jeg sammenligne med andre jeg har set og udfra hvad jeg selv kikker efter på en side.

Fortsæt :-)