Avatar billede Steen Seniormester
10. juli 2015 - 20:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Registreringsdatabasen - Advanceret editor

Findes der en Editor som kan åbne registreringsdatabasen, men som er noget mere avanceret end "regedit.exe"

Savner at kunne automatisk ændre samme rettelse i et hug, i stedet for som jeg gør nu. søge-ret  - søg-ret osv.
Avatar billede claes57 Ekspert
10. juli 2015 - 20:26 #1
Er det den samme ting, du skal rette flere gange, eller en ting, du retter flere steder i databasen?
Hvis det er den første, så eksporter nøgler til fil, og saml dem i en .reg fil. Så kan du køre det ind igen bare ved at dobbeltklikke på .reg-filen.
Avatar billede Steen Seniormester
13. september 2015 - 17:58 #2
lukkes - ikke aktuelt