Avatar billede Steen Seniormester
11. juli 2015 - 11:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Måling af belastning af netværk

Er i gang med at installere få IP-kamera, og vil gerne finde frem til hvordan det belaster min netværk.

Findes der et godt værktøj der kan stå og overvåge over en kort periode, som efterfølgende fortæller hvor meget båndbredde der bruges ?
Avatar billede Blueeyez Mester
11. juli 2015 - 13:32 #1
Det er nok en god ide at skrive hvilket setup du har med de IP kameraer.. De er vel forbundet til en boks/server som du kan tilgå og se hvor meget den modtager i data?
Avatar billede Steen Seniormester
11. juli 2015 - 15:26 #2
Ok - Jeg har 4 kamera af 2Mp og en NVR optager.  Kameraer optager hele tiden.
Om hvordan opsættet er har vel ikke meget at gøre med at måle trafikken på netværket.  Trafik er vel trafik uanset hvad der sendes rundt ?
Avatar billede Steen Seniormester
13. september 2015 - 17:58 #3
lukkes - ingen brugbare svar