Avatar billede TheJoker Juniormester
12. juli 2015 - 13:43 Der er 1 løsning

Sortering af MKV filer

Hej Alle

Jeg vil starte med at sige jeg bruger Kodi (tidligere XBMC) til at se mine film på. Som alle er MKV filer

Det som mit problem er at jeg har nogen film der er i 720p eller med Dolby Digital lyd og vil høre om nogen kan fortælle mig en nem måde og sortere MKV filer på følgende måde.

Jeg vil kunne sortere dem i Windows via et program eller Windows egen explorer til at se hvilke film har X dimensioner eller vise hvilke lyd format der er i containeren.

Har prøvet at se hvilke "Colums details" der er, her har jeg prøvet dimension. Den var blot tom.

Så her håber jeg en af jer kan træde til og hjælpe mig med som sagt enten et program eller windows selv kan sortere dette.

Jeg bruger Windows 7 Engelsk version.
Avatar billede TheJoker Juniormester
13. juli 2015 - 23:01 #1
Fandt et program kaldet Icaros som gør det jeg skal brugeg