Avatar billede j0ju Nybegynder
13. juli 2015 - 22:33 Der er 3 kommentarer

Større harddisk til Macbook pro hjælp

Hej,

Jeg har lige fået en ny macbook pro med en harddisk på 120 GB. Jeg har så efterfølgende fundet ud af at min gamle var på 500 GB. Det gør nu at alle mine ting ikke kan være på min nye computer.
Jeg ville høre om der ikke var nogle der vidste om det var muligt at få mere plads på min mac?
Jeg har hørt noget om at man kan få skiftet sin harddisk til en større, men jeg har ingen anelse om det er muligt og om det er noget man skal have lavet et sted.
Her håbede jeg der var en der vidste lidt mere end mig og måske kunne komme med et godt råd her.
På forhånd tak.
Avatar billede Blueeyez Mester
14. juli 2015 - 10:03 #1
Er harddisken i en Macbook ikke loddet sammen med maskinen? Prøv og kontakt Apple.. Har på fornemmelsen det kan være brud på garanti hvis man selv håndterer lodningen..

Alternativt nøjes med en ekstern harddisk..
Avatar billede j0ju Nybegynder
14. juli 2015 - 21:13 #2
Ok mange tak
Avatar billede hjolsen Ekspert
16. juli 2015 - 06:16 #3
Du kan sagtens skifte din HD  - se denne guide hvor de dog bruger en SSD  men fremgangsmåden er den samme !
http://blog.laptopmag.com/how-to-replace-your-macbook-pros-hard-drive-with-an-ssd