Avatar billede duppe Nybegynder
15. juli 2015 - 17:04 Der er 1 kommentar

Seagate wireless plus problemer

Desperat - har købt en seagate wireless plus harddisk, fyldt den med film musik osv. Og kørt på ferie, den virkede fint den første halvdel af turen. Men nu vil den ikke mere !?!? Håber en har et guldkorn - forklaring
Via USB kabel til pc virker det hele som det skal
Den kan godt lave netværk, så både iPad og htc finder den, men den vil ikke vise indhold i app.😟
Opretter jeg forbindelse via netværk til pc - får den fin ip, men skriver fejl når jeg prøver at gå på den via browser?
Jeg sidder i Italien med begrænset internet og en rigtig lang tur hjem med ungerne.
Jeg har prøvet at resette den - der er en anden på pladsen der har en magen til og her er ingen problemer med at få vist ting fra.

Desperat what to do
Avatar billede claes57 Ekspert
15. juli 2015 - 19:06 #1
lad være med at pille ved den før du er hjemme og har en backup at det, der ligger på.
Men på android/ios kan du da godt afinstallere app, slukke helt ned for dims, og derefter starte og indlæse app igen - nogle gange er det nok.