Avatar billede EmilThomsen Praktikant
16. juli 2015 - 19:28 Der er 4 kommentarer

leder efter en uddannelse med praktikpladser til 8 klasse

hej jeg leder efter en uddannelse med praktikpladser til 8 klasse
uddannelsen skal være en uddannelse som kun handler om 3D animeret animation eller 3D design/3D Modellering og det her er de eneste krav jeg har til uddannelsen

:det skal være i jylland:

:det skal selvfølgelig være en praktikplads til 8 klasse:

:det skal være en Individuel ungdomsuddannelse:

:og det skal være en uddannelse til folk med særlige behov eller folk med sygdomme så som autisme:

please help me jeg har allerede søg efter tingene på nettet i næsten en uge nu
Avatar billede Blueeyez Mester
16. juli 2015 - 21:37 #1
Du burde da meget gerne have en studie/Udd vejleder på din skole der skal ordne den del.. I øvrigt så er Jylland jo stor.. Er det ligemeget om det er i nord, syd, øst, vest eller midt?
Avatar billede EmilThomsen Praktikant
16. juli 2015 - 21:48 #2
jeg ved godt at jeg har en UU Vejleder men det er sommerferie og kan ikke vente til sommerferien er slut så jeg håbet på at jeg kunne finde et eller andet at kigge på imens det er sommerferie indtil sommerferien er slut
og ja det er lige gyldigt om det er øst nord, syd, vest eller midt bare det er på Jylland så er jeg ligeglad
Avatar billede Blueeyez Mester
18. juli 2015 - 11:00 #3
Avatar billede EmilThomsen Praktikant
20. juli 2015 - 10:35 #4
den ligger ikke i jylland den ligger på sjælland i københavn det kan man se hvis man går ned i bunden af siden og jeg sagde at det skulle være i jylland ikke i københavn