Avatar billede hannele Novice
17. juli 2015 - 08:20 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

ny email til microsoft office 2003,

Jeg skal på grund af flytning have ny email. Jeg vil gerne have en mail der kan bruges i Microsoft office 2003. Jeg har prøvet både med gmail og med Outlook email, men kan ikke få det til at virke. Jeg har ingen fast udbyder, da jeg ikke har nogen adresse endnu. Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre ?
17. juli 2015 - 10:36 #1
Mener du i Outlook 2003?
Avatar billede hannele Novice
17. juli 2015 - 11:01 #2
Ja.
Avatar billede poko1 Ekspert
17. juli 2015 - 11:46 #3
Hent WLSetup
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=255475

Vælg de ting du vil have med især Live mail

hent derpå den nyeste Outlook Conector 32 Bit
https://www.microsoft.com/da-dk/download/confirmation.aspx?id=24677
Eller Outlook Conector 64 Bit
https://www.microsoft.com/en-us/download/confirmation.aspx?id=21305

Gå til start vælg livemail.
opret en  icrosoft konto kan indeholde  "Ditnavn @outloo.dk" eller hotmail.com

Åben nu Office outlook  sig nej til at oprette en konto nu og når du så er inde i Outlook formodes det at du bliver spurgt om du vil oprette en Microsoft mail nu sig ja og i boxen der kommer frem skriver du øverst dit navn derpå din mail addresse og dit psssword
der bliver meddelt at den vil virke næste gang du starter Outlook
gå til din live indbakke højreklik og vælg flyt til Foretrukne
Avatar billede poko1 Ekspert
17. juli 2015 - 12:15 #4
Avatar billede hannele Novice
17. juli 2015 - 16:19 #5
Dejligt, nu kan den sende email, men ikke modtage. Ved du hvordan jeg indstiller den til det.
Avatar billede poko1 Ekspert
17. juli 2015 - 16:33 #6
ET DIREKTE DOWNLOAD TIL Microsoft fix IT 50388
LUK OUTLOOK MEDENS DET KØRER!
http://go.microsoft.com/?linkid=9804433
Avatar billede poko1 Ekspert
17. juli 2015 - 16:38 #7
Det kan også være du skal lade Live mail køre nogle gange så den kan nå at synkronisere med Outlook
Outlook conector kører også perfekt på Android !
Avatar billede hannele Novice
17. juli 2015 - 16:42 #8
Denne fix it gælder ikke for dit operationssystem eller din programversion, står der i meddelelsen, når jeg gør som du skriver.
Avatar billede poko1 Ekspert
17. juli 2015 - 16:55 #9
Forstår jeg ikke jeg har lige kørt den her uden problem !  / eller er det fordi du måske kører Win 8 ?
Avatar billede poko1 Ekspert
17. juli 2015 - 17:08 #10
Måske du kan bruge noget her
http://support2.microsoft.com/fixit/da-dk
Avatar billede hannele Novice
17. juli 2015 - 17:12 #11
Ja det er Windows 8.1
Avatar billede hannele Novice
18. juli 2015 - 07:43 #12
det kører nu. På den anden computer med xp. Tak for hjælpen. Send et svar.
Avatar billede poko1 Ekspert
18. juli 2015 - 08:51 #13
Læg bare selv svar ! :-)
Ps. iWin8.1 er det så fra App du kører Live mail? der har jeg altid problemer med at få det til at køre men ikke hvis jeg bruger classicshell fra startmenuen programmer kører Live mail!
http://www.classicshell.net/downloads/latest
Avatar billede hannele Novice
20. juli 2015 - 16:09 #14
Ja i win8.1 er det fra app. Men den har også lagt sig ind i mit Outlook 2003, og det hele virker fint. Og det er jeg meget glad for. Tak for din hjælp.