Avatar billede ibnielsen Seniormester
17. juli 2015 - 15:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Chrome faner opretter sig selv

Jeg har et mærkeligt problem i chrome.
Når jer starter chrome er det ok, men når chrome starter fra et link f.eks. fra en mail i thunderbird, så åbnes 4 faner udover den, der skulle åbnes.
Det drejer sig om: http://--ectensions-on-chrome-urls/ er ikke tilgængelige.
http://--tst-type/ er ikke tilgængelige
http://--silent-debugger-extension-api/er ikke tilgængelig
http://--load............
jeg har afinstalleret chrome og installeret den igen.
Er der nogen der har en ide.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. juli 2015 - 16:12 #1
Prøv at fjerne den ved at bruge Revo Uninstaller free, der også rydder op i mapper og registeret:
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Når programmet startes kommer et billede med alle programmer som du har. Vælg "Dit program" og tryk på afinstaller. 3 mulighed der vises i næste boks accepteres. Programmet afinstalleres. Du trykker på næste og registreringen tjekkes for efterladenskaber. Når resultatet kommer vælger du "vælg alt" og trykker slet og herefter på  næste. nogle gange kommer der filer op to gange og her vælges også at slette disse.
Genstart pc.

Prøv så at installer en frisk version af browseren
Avatar billede 220661 Ekspert
17. juli 2015 - 16:13 #2
Problemet kunne nemlig være at selvom du har afinstalleret den, så fjernes ikke alle oplysninger. Og Windows er rigtig god til at genbruge ikke slettede oplysninger.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. juli 2015 - 16:14 #3
Prøv evt også at køre en tur med AdwCleaner her:
Prøv at hente AdwCleaner her:
http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Mht.: Vista og Windows 7/8 - Højreklik på filen - Kør som Administrator.
Avatar billede ibnielsen Seniormester
17. juli 2015 - 17:06 #4
Revo uninstaller løste problemet, men selv om jeg fjernede alt, så kunne den huske bogmærkerne og også kodeordet til eksperten....
men skidt problemet er løst, og jeg vil bruge den der revo fremover.
så jeg vil gerne give dig point
Avatar billede 220661 Ekspert
17. juli 2015 - 17:14 #5
Ok det var godt. Lægger et svar her
Avatar billede 220661 Ekspert
17. juli 2015 - 18:22 #6
Tak for point.

Fik du kørt Adwcleaner, og fandt den noget snavs?
Avatar billede ibnielsen Seniormester
17. juli 2015 - 19:37 #7
nej jeg nåede ikke så langt, jeg bruger også mallwarebyte, men det er måske ikke det samme
Avatar billede 220661 Ekspert
18. juli 2015 - 08:38 #8
Den tager noget af det samme, men lige de to programmer overlapper hinanden godt i en renselses proces så jeg kan anbefale du bruger dem begge. Og kør også en tur med CCleaner hvis du har denne til almindelig oprydning.
Avatar billede ibnielsen Seniormester
18. juli 2015 - 10:05 #9
ok, jeg prøver den, tak.