Avatar billede clausito Seniormester
17. juli 2015 - 18:57 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Recover data fra macbook air

Ser ud til jeg har fået slettet en billedmappe fra mit skrivebord og jeg har slettet samme mappe efter jeg importerede den til Iphoto

Nok lidt dumt med Iphoto men jeg ville tømme alt og så må noget været gået galt

Er der recovery programmer der er gratis

Synes det er umuligt jeg har slettet billedmappen fra skrivebordet. Er der en nem søgefunktion
Avatar billede Blueeyez Mester
17. juli 2015 - 19:14 #1
Easeus Data Recovery (Medmindre du har for meget data der skal reddes)

På din iphone er der jo en "slettede billeder" samme sted som billederne ligger på din iphone.. medmindre du har slettet dem os eller ikke har en IOS der har dette i sig.. (Kan ikke huske fra hvilken IOS version det kom til)
Avatar billede Blueeyez Mester
17. juli 2015 - 19:15 #2
hov, du skrev iphoto, ikke iphone :)
Avatar billede claes57 Ekspert
17. juli 2015 - 19:29 #3
bare indlæs din backup...
Avatar billede ptj_11 Forsker
17. juli 2015 - 19:40 #4
hent recuva:
https://www.piriform.com/recuva/download
Når den har kørt skulle du kunne genfinde din mappe, eller dine billedfiler.
/ptj_11
Avatar billede claes57 Ekspert
17. juli 2015 - 19:47 #5
>ptj_11 til Mac?
Avatar billede ptj_11 Forsker
17. juli 2015 - 21:16 #6
OK, den fangede jeg godt nok ikke. Synes ikke lige, at det fremgik af ovenstående indlæg, men det ligger måske implicit i det valgte program "Iphoto", men her er et par forslag til et alternativ:
http://www.cisdem.com/resource/recuva-for-mac.html
/ptj_11
Avatar billede clausito Seniormester
18. juli 2015 - 13:40 #7
Har nu prøvet stort set alle rescue programmer. Har fundet en masse foto, men ikke dem jeg leder efter.
Har lige fået at vide at tømmer man papirkurv via "sikker tømning af papirkurv" er filerne umulige at gendanne

Opgiver

poitnt til ptj_11
Avatar billede ptj_11 Forsker
18. juli 2015 - 16:46 #8
Du kan bare beholde point, jeg samler ikke. Selv om at du har tømt papirkurven via sikker tømning, så burde der stadig være en mulighed for at gendanne mappe med indhold fra selve HD, men ok, jeg er ikke skrap til MAC´s.
Ad #6- Trist så blind man kan være. Jeg ser lige i første indlæg, at du refererer til MacBook Air.
/ptj_11
Avatar billede Blueeyez Mester
18. juli 2015 - 17:42 #9
Er mit indlæg blevet overset? Easeus data recovery..
Avatar billede clausito Seniormester
18. juli 2015 - 18:24 #10
Intet er overset. Du må da gerne få alle points Blueeyez - ptj_11 ønsker bare at dele sin viden og behøver ikke deltage i en point kamp. Jeg giver næsten aldrig svar. Er for stor amatør

Giv mig mulighed så får du points
Avatar billede clausito Seniormester
18. juli 2015 - 18:28 #11
Underligt med diverse recovery programmer. Finder en masse forskellige foto, og år gamle. Men mappen fra i går - nej

Tænker på om jeg mon har lagt den ind som undermappe et sted. Men har forgæves søgt.

og Iphoto gemmer vel også sine slettede foto et sted. Prøvede at opdatere OS og her hedder iphoto bare foto. Hjalp ikke

Er bare et nysgerrigt menneske for en kammerat har de forsvundne foto i sit kamera
Avatar billede Blueeyez Mester
18. juli 2015 - 19:02 #12
Acceptere kun point når løsningen er fundet, men undrede mig blot..

Når du bruger Easeus Data Recovery laver du så en deep scan? Jeg har før reddet ca 400 GB data med det program og derfor undre det mig at du ikke finder de billeder..
Avatar billede clausito Seniormester
18. juli 2015 - 23:21 #13
Og det undrer mig men nu opgiver jeg. Har jo mulighed for at få foto. Giv mig mulighed så du får points. Brugte jo alle recovery programmer
Avatar billede Blueeyez Mester
18. juli 2015 - 23:37 #14
Fair nok..
Overvågning af tråden er afmeldt.