Avatar billede per2edb Praktikant
18. juli 2015 - 12:37 Der er 1 løsning

Navigationskontrol MainForm til Subform

Jeg har en Navigationskontrol vandret fane 2 niveauer

Navigationskontrol er lagt på en form med navn:  Menu
Som standard fås en underformular med navn:  NavigationUnderformular

I denne NavigationUnderformular skal der ved klik  lægges en form med navn: Menu_Forside

Dette virker:

DoCmd.BrowseTo acBrowseToForm, "Menu_Forside", "Menu.NavigationUnderformular"

Mit problem opstår når formen Menu kaldes af en overliggende form: MainForm

Jeg har googlet:

The PathToSubFormControl argument must be specified using the syntax in the following example:

Main Form.SubForm Ctrl 1>Form 2.SubForm Ctrl 2>Form 3.SubFormCtrl3

In this example, the Main Form is the top level form in the Access client application. The PathToSubFormControl argument must alternately specify form and subform control names leading from the main form to the subform control that is the container of the object specified by the ObjectName argument. Each subform control specified must be a control on the form that precedes it. The path must end with a subform control.

Jeg har prøvet:

DoCmd.BrowseTo acBrowseToForm, "MainForm", "Menu_Forside", "Menu.NavigationUnderformular"

Det virker ikke. Kan i hjælpe
Avatar billede per2edb Praktikant
29. august 2015 - 10:40 #1
Fik desværre aldrig et brubart svar