Avatar billede ZeBa Ekspert
20. juli 2015 - 22:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sletning af cookies

Når jeg logger ind på DkHostmaster ændrer den mit bruger-ID til noget andet end det, jeg har skrevet - og så kan jeg naturligvis ikke logge ind.
Ringede og fik at vide, at jeg skal slette mine cookies, men jeg vil sgu da ikke have slettet alle mine cookies. Kan det virkelig passe?
Avatar billede jakobdo Ekspert
20. juli 2015 - 22:22 #1
Hvilken browser bruger du?
Avatar billede ZeBa Ekspert
20. juli 2015 - 22:36 #2
Helst FF
Men jeg har fundet ud af at slette den for dkhostmaster - men den fortsætter med at ændre mit id
Avatar billede Chickinwings Nybegynder
20. juli 2015 - 23:23 #3
Hvis du har chrome, kan du slette cookies indeni dine settings
Avatar billede jakobdo Ekspert
20. juli 2015 - 23:26 #4
Jeg mener du i firefox kan åbne siden dk-hostmaster.dk og så trykke F12.
Så kan du inde i den console vise alle Cookies og slette dem du ikke længere ønsker gemme.
Dermed skal du ikke slette ALT.
Avatar billede jakobdo Ekspert
20. juli 2015 - 23:30 #5
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. august 2015 - 22:38 #6
Ja, den er ok. Har du et svar til points
Avatar billede ZeBa Ekspert
10. december 2015 - 00:42 #7
x
Avatar billede ZeBa Ekspert
10. december 2015 - 00:42 #8
x