Avatar billede LouieLykkebo Nybegynder
21. juli 2015 - 00:32 Der er 2 kommentarer

Chat steder fx chatroulette og omegel

Hej håber at i kan hjælpe mig. Nå men alså når jeg bruger chatroulette eller omegel så tænker mit cam og jeg kan se mig selv, men andre kan ik se mig og heller ik høre mig og jeg kan heller ik se folk eller høre dem. Det er kun få jeg kan se og høre måske 10% af alle dem jeg møder. Så jeg vil høre hvad jeg skal gøre for at de kan se mig og jeg kan se dem og det samme med lyden. Tak fro forhånd

Vh
Avatar billede Momentet Nybegynder
21. juli 2015 - 09:45 #1
Har du overvejet at lånet et cam en en ven og se om det er dit cam der er problemet? :-)
Avatar billede LouieLykkebo Nybegynder
21. juli 2015 - 13:21 #2
Det tror jeg ik fordi det har virkede før, og det er jo også andre jeg ikke kan se