Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2015 - 10:01 Der er 1 kommentar

Hvordan får mine seere sendt min E-bog?

Hej Eksperter
Jeg er ved at skrive en E-bog. Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal sende den til mine seere. Altså jeg vil have at seeren skal skrive sin email, og så bliver der sendt et link, hvor seeren klikker, og bogen åbnes.

Kort sagt. Jeg ved ikke hvordan jeg får mailen sendt automatisk efter at seeren har indtastet sin email.

Håber i kan hjælpe mig! :-D

Mvh
Daniel
Avatar billede Sebastian_B Nybegynder
21. juli 2015 - 13:41 #1
Hos Billy.dk benytter vi www.intercom.io/ til at kontakte vores kunder via mail, der kan man sagtens indstille det sådan at mails bliver udsendt når valgte kriterier opfyldes (ie. Sign-up).

Håber det hjælper ! :-)