Avatar billede JohnColts Novice
21. juli 2015 - 19:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Internet Expolorer er holdt op med at fungere

Jeg får ofte en meddelelse om at Internet Explorer er holdt op med at fungere og at der søges efter en løsning. Efter lidt tid kommer der en meddelelse om: "Et problem var skyld i, at programmet holdt op med at fungerer korrekt. Windows lukker programmet og giver dig besked, hvis der findes en løsning". Jeg kan hele tiden lukke meddelelse ved at klikke på "Luk programmet". Der ser i øvrigt ud til at pc'eren fungere hele tiden så det er mest et irritationsmoment. Er der nogle der kan hjælpe med en forklaring og om jeg kan gøre noget for at undgå meddelelsen. Jeg bruger Windows 8.1 og Internet Explorer 11
Avatar billede claes57 Ekspert
21. juli 2015 - 20:00 #1
jeg har typisk oplevet det ved, at svartiden var for lang. Prøv en rigtig browser i stedet. (chrome / firefox).
Du kan evt prøve at tømme cache, så den ikke har så meget at slæbe rundt på - det er i IE Ctrl+Shift+Delete - det åbner et vindue, hvor du skal have hak i de fire i toppen, og ingen andre - og så klikke slet. Se billedet: https://www.dropbox.com/s/gwanssvsy9vu5hr/Image001.png?dl=0
Avatar billede JohnColts Novice
26. august 2015 - 16:34 #2
Løst