Avatar billede vistodk Nybegynder
22. juli 2015 - 15:59 Der er 1 løsning

Åben fuldtidsstilling

Vi søger en der kunne tænke sig at arbejde med overvågning som fuldtidsstilling i vores datacentre (kbh)

Du vil modtage uddannelse i produktet som det første, så ingen forudgående produktspecifik viden er nødvendig.

Krav:
- Genrel forståelse for overvågning i stil med Nagios, PRTG eller tilsvarende
- Forståelse for hvad SNMP er
- Generel Windows server viden
- Generel netværks viden
- Datadiciplin

80% af tiden vil du arbejde med overvågning og ca 20% af tiden deltage i andre hosting relaterede projekter.

Kontakt mig evt. på mail kh@t26.dk for mere info, eller ring på 5059 2099
Avatar billede vistodk Nybegynder
13. oktober 2015 - 11:01 #1
Lukket pga manglende svar