Avatar billede martinandresen Nybegynder
22. juli 2015 - 21:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan lukker man et spørgsmål herinde?!?!

hvordan lukker man et spørgsmål herinde? Jeg får mails hver dag... Jeg bliver vanvittig!
Avatar billede Skifter24 Praktikant
22. juli 2015 - 22:12 #1
Hehe... Hvis der er en der er kommet med en løsning. Så beder du ham/hende om at ligge et svar...
Hvis ikke!.
Så ligger du selv et svar...
Gå til dit spørgsmål. Find den store boks hvor du kan skrive.. Lige oven over den, er der 2 funktioner. 1.Kommentar 2.Svar
Hvis du krydser "2.svar" muligheden af og sender noget tekst. Så kan du acceptere det svar... Gav det mening ?
Avatar billede Skifter24 Praktikant
22. juli 2015 - 22:13 #2
p.s. Skriver "hehe". Fordi vi er mange der har problemer med pointsystemet i starten.. Det virker mega bøvlet, men kun lige indtil man forstår det (logisk nok)....
Avatar billede martinandresen Nybegynder
22. juli 2015 - 22:24 #3
Mange tak!! :-)
22. juli 2015 - 23:15 #4
Jeg (og andre) har slået til lyds for at forenkle systemet, for eksempel således at den der har oprettet et spørgsmål til hver en tid skulle kunne lukke det igen uden at skulle ind og oprette et proforma svar.  Det er desværre ikke sket.
Avatar billede Skifter24 Praktikant
23. juli 2015 - 05:40 #5
hvorfor også pille ved noget der virker ?
23. juli 2015 - 06:31 #6
En grund til at 'pille ved det' er, at det, som det også fremgår af #2, umiddelbart virker mega bøvlet, og at man skal tilegne sig en metoden.  Generelt går bestræbelserne i retning af at gøre IT applikationer så intuitive som muligt, så man skal lære så lidt specielt som muligt (helst ingenting) ved hver applikation.  En anden grund er, at man for at lukke et spørgsmål uden svar skal foretage sig en ekstra handling, oprette et indlæg uden indhold.  Jeg ville da skamme mig ved at levere sådan en løsning til en kunde.  Men - det ser vi således forskelligt på, og det er da i orden.