Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2015 - 09:04 Der er 7 kommentarer

Webshop i WooCommerce

Hej,

Jeg søger kontakt til en der kan udarbejde en webshop i woocommerce?
Avatar billede sky Nybegynder
23. juli 2015 - 10:27 #1
Hvad er det du søger efter - er det selve opsætningen eller udarbejdelse af hjemmesiden med integreret Woocommerce shop ?.
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2015 - 11:08 #2
Udarbejdelsen af hjemmesiden med int. Woocommerce shop.
Avatar billede pstidsen Novice
23. juli 2015 - 11:14 #3
Det er lige noget for mig. Send en mail til peter@webintas.dk eller ring 27509621, så finder vi ud af det.
Avatar billede erikh1 Praktikant
23. juli 2015 - 15:20 #4
Hej Jesper,

Prøv evt Amino.dk og deres Freelancer sektion: http://www.amino.dk/freelancer/
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2015 - 10:36 #5
Uha nej tak. Der er for mange, der siger, at de kan WP/WOO Commerce men så når det kommer til stykket evner de det ikke.
Avatar billede pstidsen Novice
25. juli 2015 - 09:35 #6
Er det da en meget kompliceret webshop?

- Du er stadig meget velkommen til at kontakte mig på mail eller mobil.
Avatar billede areon Nybegynder
05. august 2015 - 12:14 #7
Vi kan hjælpe dig med dine WP/WC behov. Du er velkomment til at kontakte mig på:
Thomas Sørensen
vConnect.dk
sorensen@vconnect.dk

Du kan også læse meget mere om os på hjemmesiden. :)

Håber at høre fra dig.