Avatar billede Mikkel_Krog Nybegynder
23. juli 2015 - 23:40 Der er 2 kommentarer

Tordenfluer bag skærmen på splinterny MSI gamingbærbar

Hej alle experter.

Jeg har fornyeligt købt en ny MSI bærbar til 10.000,- og efter jeg i går havde den med ud til en kammerat, er der sneget sig 2 tordenfluer ind under skærmen. Vi fant en lille åbning, som vi gik ud fra at de havde sneget sig ind af, og stille derefter computeren i et mørkt rum, med en kraftigt lysende lampe, lysende ind i åbningen. Da jeg tjekkede efter et par timer var tordenfluerne dog ikke kravlet ud, og jeg kontaktede derfor SharkGaming. SharkGaming informerede mig om at det IKKE vat dækket af garantien! Kan det virkelig passe? Og er der nogen der ved hvordan man fjerner de små sataner?

Computeren er en MSI GE70 2QD-698NE

På forhånd tak!
Avatar billede chalde Seniormester
24. juli 2015 - 07:55 #1
Du kan prøve at henvise til: http://www.forbrug.dk/Afgoerelsesdatabase/Forbrugeromraadet/radio-tv-mm/Tordenfluer-i-et-fjernsyn-var-en-mangel?tc=901F877CE1F74F52BF9992581A814E7C

Men ser ud til at forbrugerklagenævnet har afvist noget lign. før
Han fortæller, at klagenævnet tidligere har haft en sag om tordenfluer i en pc-skærm, men her fik klageren ikke ret, fordi skærmen var konstrueret med ventilationshuller for at lede varmen bort.
http://politiken.dk/forbrugogliv/digitalt/forbrugerelektronik/ECE2639354/tordenfluer-flyver-rundt-bag-glasset-paa-samsung-fladskaerme/

Men jeg ville alligevel lige prøve med henvisning først og hvis de stadig nægter, så tage den gennem forbrugerklagenævnet.
Avatar billede richardjensen Seniormester
24. juli 2015 - 10:20 #2
Prøv med støvsugeren.