Avatar billede mikkel4229 Nybegynder
24. juli 2015 - 22:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ny computer

Hej!
Jeg er ved at kigge på en ny computer. Jeg tænker på at bygge den nye computer i mit gamle Cooler Master Sileo 500-kabinette, men jeg er ikke helt sikker på om delene passer sammen, eller om delene passer ind i kabinettet.
Delene jeg kigger på er:

Intel Core i5-4690K Devils Canyon
Cooler Master Hyper 412S
ASUS Maximus VII Ranger
Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC - 8GB
ASUS GeForce GT 740 - 2GB GDDR5
WD Black 3.5" HDD - 1TB
Crosair CX600 V2 - 600W PSU

Er der forøvrigt nogle dårlige erfaringer med noget af hardwaren?

Desuden ønsker jeg Microsoft Windows 8.1 - 64bit DK (OEM) som styresystem.

På forhånd tak!
Avatar billede jakobdo Ekspert
26. juli 2015 - 21:32 #1
Alt efter hvad du skal bruge den til, kunne du overveje en SSD disk til OS.
Avatar billede mikkel4229 Nybegynder
26. juli 2015 - 21:54 #2
På tide at få lukket tråden. Jeg blev nødt til at søge hjælp andre steder på nettet, da der tilsyneladende ikke var så mange der havde lyst til at svare.