Avatar billede lordnelson Seniormester
25. juli 2015 - 11:14 Der er 1 løsning

Ckfinder

Hej bruger Ckfinder , ved upload til server virker fint, der hvor jeg har den nu , men prøver så på en intern server og får fejlen
at den ikke kan åbne XML fil , det er den der styrer mapperne til upload
Fejlen :
"The page cannot be display because of internal server error has occurred"

Inden da' er fejlen på dansk altså i Ckfinder:

Det var ikke muligt at hente den korrekte XML kode fra serveren
Avatar billede lordnelson Seniormester
28. juli 2015 - 13:11 #1
Nå fandt ud af det var billede komponent der manglede