Avatar billede eiken Nybegynder
25. juli 2015 - 19:49 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Grafik-kort driver

Hvor finder jeg en driver til Ati Radeon X 800XL Club.
Hvor finder jeg en driver til Ati Radeon X 800Pro.
Hvor finder jeg en driver til Ati Radeon X 1800XT.
Avatar billede nopsen Ekspert
25. juli 2015 - 20:07 #1
Avatar billede eiken Nybegynder
25. juli 2015 - 23:49 #2
Nothing here matches your search
-
Kan jeg få et direkte link
Avatar billede nopsen Ekspert
26. juli 2015 - 00:51 #3
idet du ikke oplyser hvilket styresystem du sidder med, er det ikke muligt at give dig et direkte link.

gå ind på siden og scroll ned til manually select your driver.
vælg din serie og model i de forskellige boxe, så får du links til din driver.

alternativt, vælg Automatically Detect and Install Your Driver.
Avatar billede eiken Nybegynder
26. juli 2015 - 14:14 #4
Jeg kan ikke scrolle på siden.
Det jeg ikke kan se ved højeste opløsning (1920x1440) kan jeg ikke komme til, hvorfor det opfører sig sådan ved jeg ikke.
Jeg kører XP Home (Medion's Win XP).
Avatar billede eiken Nybegynder
27. juli 2015 - 04:41 #5
AMD er nok optateret til Win 7,8.1
og så får jeg det ikke til at virke med XP og Internet Explore 8.
Avatar billede eiken Nybegynder
27. juli 2015 - 05:17 #6
Ved XP:
De første to bør jrg kunne finde ved at gå ind på denne side:
http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx
Har man den computer på siden som skal opdateres kan man vælge at lade siden auto detektere kortet og den vej få driveren.
Man kan også gøre det manuelt. Jeg fik 2 forslag på det øverskte kort da jeg valgte xp som styresystem.
Den sidste skal jeg på Nvidia hjemmeside for at finde:
http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us
Igen kan jeg vælge at siden finder driveren automatisk.
Men jeg kan også gøre det manuelt.
Vil tro her man vælger Geforce øverst.Herefter Geforce 7 series, og så mit styresystem.
Avatar billede eiken Nybegynder
27. juli 2015 - 05:21 #7
Når Nopsen ikke vil lægge et direkte link.
Så finder jeg det selv.
Sådan !
Avatar billede nopsen Ekspert
27. juli 2015 - 19:30 #8
nu er vi nogen som ikke sidder herinde 24/7, og dermed ikke læser dine opfølgende kommentarer som du har skrevet kl 5.20 om natten.
jeg forsøgte at hjælpe, men med den attitude skal jeg nok stoppe med at bruge mere tid på dig.
Avatar billede eiken Nybegynder
09. august 2015 - 18:55 #9
nå ja, driverne fra #6 virker heller ikke.
--
Læg svar så får du point
:)
Avatar billede nopsen Ekspert
10. august 2015 - 00:35 #10
nu fik du ikke løst problemet, så tag bare point selv og luk spørgsmålet :)