Avatar billede MIK_70 Juniormester
25. juli 2015 - 22:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med et tilføjelses program

Håber en eller anden kan hjælpe her.

Jeg har fået det problem, at words og Excel hele tiden holder op med at fungere, når jeg forsøger at åbne en fil eller oprette et nyt regneark eller bilag.

Det drejer sig om 2013, versionen

Det er et problem der ligesom er dukket op hen af vejen. Lige i starten da jeg havde hentet Office 2013, var der ikke rigtig noget problem.

En enkelt gang mener jeg at have fået en meddelelse om at der var opstået et problem med et tilføjelsesprogram. Men jeg nåede aldrig at få fat i hvilket det drejede sig om, og nu kan jeg slet ikke får lov til at komme ind og administrere dem.

Nogen med en rigtig god idé til løsning.

På forhånd tak
MIK
Avatar billede claes57 Ekspert
26. juli 2015 - 09:03 #1
Afinstaller hele pakken, genstart, og indlæs den på ny. Win Update vil så hente en del opdateringer (kør den manuelt nogle gange til den ikke har mere). Og så burde det være ok.
Avatar billede MIK_70 Juniormester
30. juli 2015 - 09:04 #2
Hej Claes

Er prøvet men uden resultat. Men der kom nu heller ikke nogle updates da reg reinstallerede programmet. Det skyldes måske at det var en ret ny installation i forvejen.

Ellers nogle gode forslag ??

Ps. Har også rettet den fejl i driver versioneing som Office selv angiver kan være årsag til nedbrud i deres egen support.
Avatar billede claes57 Ekspert
30. juli 2015 - 10:00 #3
Jeg har ikke andet at byde ind med her...
Avatar billede MIK_70 Juniormester
30. juli 2015 - 10:41 #4
Har selv løst det ved at afinstallere et program:

ABBYY FineReader

Der skabte problemerne