Avatar billede ZeBa Ekspert
26. juli 2015 - 21:53 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP - lukning af programmer på android

Jeg ville gerne oprettet dette svar i "android", men ligegyldigt hvad jeg gør får jeg at vide, at her kan jeg ikke oprettet et spm.
Så jeg skriver det her og håber, at nogen ser det.

Når vil lukke et program på min pc klikker jeg på X i øverste højre hjørne, men hvordan lukker jeg et program på min android?

Jeg spørger fordi jeg gætter på, at det er åbne programmer, der bruger en masse batteri.

Jeg har fået at vide, at der skulle findes en apps et sted, som man kan bruge til at lukke dem. Nogen der kender noget til den?
Avatar billede jakobdo Ekspert
26. juli 2015 - 22:02 #1
På min samsung S5 kan jeg trykke til venstre for "home" knappen. Så kommer der en liste, hvor jeg kan "vifte" dem til siden, så lukker de.

Mener også du kan finde dem under aktive programmer og lukker dem den vej ja.
Avatar billede ZeBa Ekspert
26. juli 2015 - 23:41 #2
"home" : tænker du på den nederst tv?
Hvis jeg trykker på den, kommer der en liste med
tilføj programmer og en del andre - men ikke noget, jeg kan bruge.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. juli 2015 - 23:45 #3
Jeg har en ældre Samsung mobil og her er et ikon der hedder job liste, hvor man kan lukke programmer. Formoder dog din telefon virker på den måde som  jakobdo beskriver
Avatar billede ZeBa Ekspert
26. juli 2015 - 23:53 #4
Min er en GS3 - den er da vist heller ikke helt ung
Avatar billede ZeBa Ekspert
26. juli 2015 - 23:59 #5
Der var den sgu. Hvem vil have points?
Avatar billede sonalias Seniormester
27. juli 2015 - 04:06 #6
Hvis du vil have en simpel app der kan lukke alle åbne programmer kan jeg foreslå advanced task killer https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rechild.advancedtaskkiller&hl=da
Avatar billede 220661 Ekspert
27. juli 2015 - 08:22 #7
Var det home knappen der klarede problemet for dig, så skal jakobdo jo lægge svar. Du må lige skrive hvad løsningen er :-)
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. august 2015 - 22:37 #8
Ja, det var det. Er du der jakobdo?
Avatar billede 220661 Ekspert
06. august 2015 - 10:54 #9
Giv ham lige nogle dage til at reagere.
Godt du fik løst problemet.
Melder af her nu.
Avatar billede ZeBa Ekspert
12. august 2015 - 01:20 #10
#6: Men det er vel ligeså nemt at lukke dem med jakbodo's metode?
Avatar billede ZeBa Ekspert
11. september 2015 - 01:31 #11
Nu virker det ikke mere, og når jeg installerer Advanced killer fortæller den, at den er installeret - men jeg kan ikke se den nogen steder??
Avatar billede ZeBa Ekspert
10. december 2015 - 00:52 #12
Fandt den :)