Avatar billede vuske Seniormester
27. juli 2015 - 09:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skifte bruger på iMac

Kan jeg skifte administrator på min iMac uden at jeg skal have den helt ned og vende til fabriksindstillinger
Avatar billede egonspock Seniormester
27. juli 2015 - 10:10 #1
Ja, du skal blot oprette en ny bruger med administratorrettigheder i Systemindstillinger->Brugere& grupper.
Avatar billede vuske Seniormester
27. juli 2015 - 15:53 #2
Jeg har fået oprettet en ny bruger - hvordan får jeg så slettet mig selv som bruger
Avatar billede straszek Praktikant
27. juli 2015 - 16:52 #3
Du logger ind med den nye bruger, og sletter herefter den anden. Husker når du sletter denne, sletter du også alle indstillinger, filer m.m. for denne bruger.
Avatar billede vuske Seniormester
27. juli 2015 - 17:10 #4
Hvor lang tid tager det og jeg mener at der er noget der skal vinges af men hvad
Avatar billede vuske Seniormester
27. juli 2015 - 17:23 #5
Jeg har fundet ud af det - tak for hjælpen