Avatar billede nora9000 Juniormester
27. juli 2015 - 11:21 Der er 5 kommentarer

Koder

Heisa:)
Det er fordi jeg fik Simcity for nogle år siden. Det installerede jeg så bare på selve computeren. Så fik vi en ny computer, og jeg havde så fået en Origin konto på det tidspunkt. Jeg prøvede så at installere Simcity der ved at indtaste dens "kode", men jeg fik en besked efter lidt tid, om at den allerede var brugt. Så har jeg lige mistet 200 kr.? kan jeg ikke gøre noget! plz. help me!!!

kh.mig
Avatar billede Skifter24 Praktikant
27. juli 2015 - 11:55 #1
Hvordan fik du sim dengang ?
Via cd-rom eller som download ?
Kan du ikke hente det ned uden at bruge origin ?
Og så måske oprette dig på origin når spillet er installeret ?
Ellers så skriv til origin om dit problem. Nogle gange kan de sende en ny kode. Andre gange kan de forklare hvorfor du skal købe en ny kode...
Avatar billede nora9000 Juniormester
27. juli 2015 - 16:41 #2
1. via cd-rom
2. nej for min nye computer har ikke en cd-rom
3. Jeg kunne ikke finde nogle steder hvor man kunne "skrive" til Origin. Hvis du ved hvor man kan? kan du du så sende et link med det:)
Avatar billede Skifter24 Praktikant
27. juli 2015 - 18:10 #3
Ahh... Nej det er noget L...!
Jeg er ikke sikker om det virker, men du kan prøve at kopiere ALT indhold over på en USB nøgle, Når du så sætter nøglen i din nye bærbar, så går du ind inder "opret og formater harddisk partitioner". Der ændrer du usb nøglens drev. Sådan så drevet hedder D:
Og så kan du være heldig at den vil starte installationen op.
Ellers så er Deres kontakt side her:
http://help.ea.com/dk/origin/origin/

Du skal bare scrolle helt ned i bunden af siden..
Der er en stor kontakt os knap
Avatar billede nora9000 Juniormester
25. november 2015 - 19:55 #4
Okay tak for hjælpen!:)
Avatar billede nora9000 Juniormester
05. januar 2016 - 09:13 #5
Jeg lukker, tak for hjælpen