Avatar billede DMO Novice
27. juli 2015 - 11:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

SQL fejl

Dette giver
strSQL = "SELECT * FROM AutomatKurv"
set sqlResult = Con.Execute(strSQL)    //line 96

Denne fejl
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e14'
[MySQL][ODBC 5.2(w) Driver][mysqld-5.5.27]You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'strSQL' at line 1
/****/****.asp, line 96

Intet i google søgning eller min søge evne er blevet ringere
Avatar billede arne_v Ekspert
28. juli 2015 - 02:01 #1
Er du sikker paa at du bruger:

set sqlResult = Con.Execute(strSQL)

og ikke:

set sqlResult = Con.Execute('strSQL')
Avatar billede DMO Novice
28. juli 2015 - 09:20 #2
Ja (direkte kopiret). men jeg tror der stikker noget andet under. jeg havde den fejl igennem weekenden. da jeg nu er forsat på en anden kode (alm html og css), er den fejlbesked pludselig væk.

Altså det jeg gjorde før var at jeg at kopier den asp connection fil der virker og lave en ny Connection fil, kalder den noget andet og "include" den. (bare at det hele foregår i en anden mappe) jeg har altså ikke lavet nogen kæmpe ændringer vedrørende connection.

Jeg tror den har tænkt "nope, not today"
Avatar billede DMO Novice
28. juli 2015 - 14:41 #3
Kan godt være at det er fordi serveren var langsom til at se de nye ændringer, men jeg prøvede at uploade den flere gange.
Avatar billede DMO Novice
02. oktober 2015 - 10:18 #4
lukker