Avatar billede lasse0000 Novice
28. juli 2015 - 08:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Recovery

Hejsa. Er kommet til at bytte om på to ssd harddiske. satte den forkerte i og installerede win 7. Office pakken og hele skidtet. Men det var nu ikke meningen, for der lå noget på den, budget og div. Word filer osv. Har prøvet at gendanne med Recuva og Easeus, men får ikke gendannet de rigtige filer. Er der en der kan et triks ?
Avatar billede 220661 Ekspert
28. juli 2015 - 19:57 #1
Du har brugt de programmer jeg ville have brugt. Jeg er bange for filerne er overskrevet af de installationer du har udført. Det du har kunnet gendanne ligger lige efter det som installation fylder. Jeg tror heller ikke at test disk kan hjælpe dig, og jeg kan desværre ikke suporte på den da jeg ikke har prøvet programmet.
Avatar billede lasse0000 Novice
28. juli 2015 - 20:32 #2
Tak, havde jo nok en formodning, har dog kørt test disk, den samler det på en anden måde, men intet brugbart. Sidebemærkning, Testdisk har for mig været alle tiders til at gendanne fra Nas server.
Avatar billede lasse0000 Novice
04. august 2015 - 11:06 #3
:)