Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2015 - 11:14 Der er 2 kommentarer

Simpelt order system fejler ofte

Hej,

Jeg har lavet et simpelt ordresystem. Det ligger på bbkostplan.com og har tidligere ligget på en anden server. Det er delt op i to steps. Det første step udfylder man sin info og ordren bliver oprettet i systemet som afventende. Derefter bliver man redirectet til en betalingsside (på samme domæne) hvor man så kan betale. Problemet er at rigtig mange ikke kan færdiggøre deres køb på step 2 da de siger der opstår en serverfejl eller at skærmen bare bliver hvid.

Jeg har snakket med host på begge de servere vi har prøvet på, de siger de ikke kan se nogle fejl. Plus at jeg har sat systemet til at logge ALLE fejl. Både PHP, men også hvis det er fordi kundens betalingsoplysninger er forkerte. Vi har også prøvet med et nyt betalingssystem som heller ikke har hjulpet.

Nogle der kan give noget hjælp over Skype? Oplys meget gerne timepris.
Avatar billede Simseen Praktikant
28. juli 2015 - 13:50 #1
Hej Casper,

Kan det være SSL'en der fejler på en eller anden måde?

Hvis ikke, så prøv og smid en besked til gutterne ved http://youfront.dk/ - Jeg er sikker på de kan fixe det for dgi! :)
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2015 - 21:23 #2
Der er ikke SSL på da betalingen kører vi Stripe embedded form.