Avatar billede dompap Novice
28. juli 2015 - 11:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problemer med streaming og videoafspilning efter windows reinstallation/win update

Halløj.

Jeg har lidt "bøvl" med afspilning af video fra f.eks. youtube og ekstrabladet samt offline videofiler.
F.eks. "hænger" en video på youtube i flere minutter inden den afspiller, og når den afspiller kan jeg ikke "springe" i videoen uden den fryser.
IE, FF, Chrome, offline - ligegyldigt.

Hvordan sikrer jeg så, at jeg har alle codecs, rigtig version af shockwave flash m.v. (grafikkortdriveren fra Nvidia er helt up-to-date).
(tyder ikke på hardware problemer, da alt andet tilsyneladende virker fint).

VH
Dompap.
Avatar billede claes57 Ekspert
28. juli 2015 - 12:31 #1
har du lagt divx ind? http://www.divx.com/
Så plejer de fleste formater at virke 100%
Avatar billede dompap Novice
28. juli 2015 - 13:22 #2
Næh - det prøver jeg lige. Vender tilbage om lidt.
Avatar billede dompap Novice
28. juli 2015 - 13:25 #3
Det lader til at virke.
Det har været et lidt on-off problem efter geninstallation, men lige p.t. virker det.
Takker mange gange.
Er dit indlæg kommentar eller svar - synes ikke jeg kan se point-tildelings/svar-accept knappen ?!
/Dompap
Avatar billede dompap Novice
28. juli 2015 - 14:26 #4
Nej - nu gik det i "ged" igen ?!?!?
Fatter det ikke.
/Dompap
Avatar billede dompap Novice
29. juli 2015 - 14:48 #5
Så virkede det lidt.
Så virkede det ikke.
Fatter det ikke ?
Ingen bud !?
Avatar billede dompap Novice
29. juli 2015 - 14:57 #6
Har forsøgt med
https://support.microsoft.com/da-dk/mats/video_freezes_or_crashes

Nu virker det lidt igen.
(indtil videre)
Avatar billede dompap Novice
14. august 2015 - 23:52 #7
Jeg fatter det simpelthen ikke.
Ingen der har bud på hvad f...... der kan være galt ?!?!?!?!?!
(undskyld sproget, men det er godt nok p....belastende, at streaming virker som blinklys - virker - virker ikke - virker - virker ikke)

Hvordan forhøjer jeg point ?!?!?!?
Avatar billede dompap Novice
20. august 2015 - 23:44 #8
Dette spm. lader til at være helt dødt så jeg lukker her og forsøger, at oprette igen - beklager.