Avatar billede simonehviid Nybegynder
28. juli 2015 - 16:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Billeder kan ikke vises på hjemmeside

Hej,

Jeg er desværre ingen ekspert på hjemmeside området og er løbet ind i problemer.

Jeg har lavet en simpel hjemmeside i Adobe Dreamweaver, mit første problem er at når jeg så vil teste hjemmesiden via "Site", vil den ikke forbinde til serveren. Jeg har gjort brug af de muliger advarslen giver mig, som at slå forskellige ting til/fra og tjekke FireWall på egen computer.

Men jeg har så prøvet mig frem og fået lagt mine html-filer op på mit webhotel (UnoEuro) og der vises siden ganske fint: http://www.sekuritt.dk/

Men mine 3 billeder bliver så ikke vist, dem har jeg også uploaded på webhotellet, så forstår ikke hvorfor de ikke kan ses?

Håber nogen kan være behjælplige med dette?

Mvh Simone
Avatar billede Blueeyez Mester
28. juli 2015 - 16:51 #1
på din ftp hos unoeuro har du da en mappe der hedder images? Hvis ikke, så skal du lave sådan en og ligge: topbanner.png der

Når du har gjort dette så skriv igen.
Så kan vi se på de andre :)
Avatar billede Blueeyez Mester
28. juli 2015 - 17:03 #2
Facebook.jpg
Screen.jpg
topbanner.png

Skal i en mappe der hedder images
28. juli 2015 - 18:38 #3
Jeg ser da alle tre billeder nu.  Har du i mellemtiden oprettet mappen som #1 og #2 siger?
Avatar billede simonehviid Nybegynder
28. juli 2015 - 18:43 #4
Ja har netop rettet den fejl der blev påpeget af Blueeyez, så nu virker det.

Tusind tak for jeres indput!
28. juli 2015 - 18:56 #5
Til lykke dermed.  Jeg ser du er ny på Eksperten.  Lad mig fortælle dig (måske til overflod,) at du nu skal bede om svar fra den bruger der gav dig løsningen (altså ikke mig), og når han har lagt et svar skal du acceptere det, hvorved du giver ham de udlovede points og lukker spørgsmålet.
Avatar billede Blueeyez Mester
28. juli 2015 - 19:38 #6
Svar herfra :)