Avatar billede schnuppermaus Nybegynder
29. juli 2015 - 08:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Favoritter

Kan ikke tilføje noget til"favoritter" får en meddelelse,hvor der står "adgang nægtet" har prøvet et ting,men intet har hjulpet.Jeg bruger Windovs 7,og internet Explorer.
Avatar billede richardjensen Seniormester
29. juli 2015 - 10:49 #1
Du er vel sikker på, der ikke er 'rotter' -virus- i systemet ?
Jeg bruger også W7 og ie11, hvor tryk på stjernen giver adgang
til 'Føj til Favoritter'
Så jeg tror, du har virus -- eller noget kan være noget galt i
prg.
Avatar billede schnuppermaus Nybegynder
30. juli 2015 - 08:40 #2
Jeg tror ikke,at det er virus,der nægter mig adgang til favoritter,det skulle så være det eneste program der er berørt.
Avatar billede richardjensen Seniormester
30. juli 2015 - 13:42 #3
Hvis, så ville det være usædvanligt. Mon det er en prg.-fejl i W7 ? . Du har jo mulighed for at køre 'systemgendannelse',og se om det klarer problemet. Har du en 'recovery-CD'?
Avatar billede Haggar77 Novice
07. august 2015 - 13:20 #4
Lyder som andre har haft samme fejl.

- Close all browser windows
- Create a new folder on the users desktop and open the new folder
- Press the Windows + "R" keys simultaneously
- Type in "%userprofile%\Favorites"
- Highlight all items in the newly opened Favorites window folder (Ctrl+A)
- Hold down the Shift key and drag and drop them to the new folder window (this will move them as opposed to copying them)
- Give it a few seconds (depending on how many Favorites you have, should be fast)
- Hold down the Ctrl key and drag and drop them back to the Favorites windows (this will copy them as opposed to moving them)
- Open your browser and try to add the page to your Favorites again
- Ta Da!

SOURCE :
http://answers.microsoft.com/en-us/ie/forum/ie10-windows_8/ie10-cannot-add-url-to-favorites-access-denied/20b43a64-a7ba-4428-825d-b1c2f65a75aa?auth=1
Avatar billede schnuppermaus Nybegynder
13. august 2015 - 08:06 #5
Hej Haggar 77.Mit engelsk er lige så godt som mit russiske,findes der en"brugsanvisning"på dansk ?
Avatar billede Haggar77 Novice
13. august 2015 - 08:23 #6
Hej Schnuppermaus

Google Translate er vejen frem :)

- Luk alle browservinduer
- Opret en ny mappe på brugernes skrivebordet og åbne den nye mappe
- Tryk på Windows + "R" tasterne samtidigt
- Skriv "% userprofile% \ Foretrukne"
- Fremhæv alle elementer i den nyåbnede Foretrukne vindue mappe (Ctrl + A)
- Hold Skift-tasten nede og træk og slip dem til den nye mappe vindue (dette vil flytte dem i modsætning til at kopiere dem)
- Giv det et par sekunder (afhængigt af hvor mange Foretrukne du har, skal være hurtigt)
- Hold Ctrl-tasten nede og træk og slip dem tilbage til Foretrukne vinduer (dette vil kopiere dem i modsætning til at flytte dem)
- Åbn din browser og prøv at tilføje siden til dine Favoritter igen
- Ta Da!