Avatar billede jjbirk Nybegynder
29. juli 2015 - 12:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows 10

Jeg har installeret Windows 10, på en packard bell,
Den har XXL GB ram
P
CPU på
GB skærmkort

Jeg syntes godt nok den er blevet MEGET langsom.
Tidligere havet jeg Windows 7, det tog det ca 20-30 sek. Så var den startet op og klar.
Med Windows 10,  tager det ca. 2-3 minutter inden den er klar.

Håber vi kan få en god dialog her om Windows 10 her.
Selv om jeg ikke selv syntes det starter godt.
Avatar billede jjbirk Nybegynder
29. juli 2015 - 13:02 #1
Ups 😀
4gb ram
3 GHz CPU
2gb grafikkort
Avatar billede Little Helper Seniormester
29. juli 2015 - 14:41 #2
Check om windows er færdig med install, Kære måske noget framework install eller opdatering af en slags (Opdatering af 3 part software).

Check at alle driver er installeret i enhedshåndtering.

Check at disse drivere ikke bare er standard drivere, specielt dem for bundkort. er du i tvivl kan du hente Win7 driver og installere dem.

Check for ny skærmdriver igen specielt hvis dette er onboard.

Jeg har haft 2 maskiner allerede (ikke mine egne dog) som skulle bruge Win7 drivere for at kunne køre uden at være drabelig langsom.
Avatar billede jjbirk Nybegynder
13. august 2015 - 18:39 #4
Lukker