Avatar billede HowToSolve Nybegynder
29. juli 2015 - 15:10 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Windows 8 og Symantec

Hej

Har lige købt en ny PC der køre windows 8 og går så ind på min Symantec konto og downloader Norton 360.

Men når jeg åbner løsningscenter i windows så skriver den at Bortoin spyware, virusbeskyttelse og forewall ikke er slået til.

Når jeg trykker på "Slå til" og acceptere, så sker der ikke noget ..... windows acceptere stadig ikke programmet.

Nogle forslag til hvordan det løses ??

På forhånd tak.
Avatar billede claes57 Ekspert
29. juli 2015 - 15:46 #1
Der kan være preinstalleret noget viruskontrol - det skal i givet fald ud.
Efter download, har du så kørt installation som administrator?
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2015 - 17:11 #2
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2015 - 17:14 #3
Avatar billede HowToSolve Nybegynder
29. juli 2015 - 18:53 #4
Hej

@Claes
Hvordan kan jeg chekke det i windows 8(hader virkelig det OS) ?

@Pixxel
Jeg er ikke sikker på at det er falsk advarsel .....
F.eks. hvis jeg beder den køre en scanning sker der intet .... som om den ikke får lov af WIndows8 at blive afviklet nu hvor det ikke er accepteret som en godkendt apps.

Bonus-spørgsmål:
Kan man på nogen måde i windows8 får win7 start-menu som det eneste ?

På forhånd tak.
Avatar billede 220661 Ekspert
30. juli 2015 - 00:04 #5
Med Classic Shell vil du kunne få en brugerflade der minder om Windows 7
http://www.classicshell.net/
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2015 - 15:38 #6
#4
@Claes Hvordan kan jeg chekke det i windows 8(hader virkelig det OS) ?

Skriv "Defender" i søgefeltet Win + Q. Er Defender ( antivirus ) deaktiveret. Man kan ikke afinstallere det.
Avatar billede HowToSolve Nybegynder
31. juli 2015 - 08:26 #7
Takker for alt hjælp.
Fik det løst ved at sikre det kørte som Admin.
Avatar billede HowToSolve Nybegynder
31. juli 2015 - 08:27 #8
Hvordan giver jeg point for hjælpen ?
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2015 - 16:05 #9
Da du selv har løst problemet så vil jeg anbefale at du giver dig selv point.

Skriv et eller andet i et indlæg sæt prikken i "Svar til løsning og pointgivning"

I øvrigt tak for en tilbagemelding der er sikkert andre der kan bruge løsningen.
Avatar billede 220661 Ekspert
31. juli 2015 - 22:19 #10
Enig i #9. Håber du kan bruge  Classic Shell til noget brugbart. Jeg er i hvert fald glad for jeg har den på min PC. Fortsat god aften :-)
Avatar billede HowToSolve Nybegynder
15. marts 2016 - 14:35 #11
Svar for at lukke tråden