Avatar billede ae03 Novice
29. juli 2015 - 22:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne Kaspersky Mobile Security

Jeg har problemer med Kaspersky Mobile Security på Xperia Z1 med Android 5.
Appen fungerer ikke og er også outdated, men jeg kan heller ikke få lov at afinstallere, da jeg ikke kan åbne den og dermed ikke kan deaktivere den. Det er nødvendigt, da den er enhedsadministrator.
Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede Slettet bruger
03. august 2015 - 19:21 #1
På Samsung smartphone. Jeg ved ikke om det er det samme på SONY

Indstillinger ( tandhjul ) øverst oppe MERE - sikkerhed - Enheds administrator fjern flueben udfra kaspersky
Avatar billede ae03 Novice
11. november 2015 - 10:53 #2
Lukker
Avatar billede ae03 Novice
03. januar 2016 - 22:40 #3
pixxel,det er prøvet. Det kunne jeg bare ikke få lov til, fordi Kaspersky blokkerede for det. Det skulle deaktiveres inde fra selve appen. Jeg løste det ved en versionsopdatering af android.