Avatar billede chrisrj Forsker
30. juli 2015 - 17:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

sms framework der virker med huawei e3276

Hejsa

Jeg leder efter et sms framework til huawei e3276 (usb mobilt bredbånd modem), men jeg har ikke kunnet finde noget der duer.

Maskinen det skal køre på er en windows 10 x64 - pt. en preview version, men det skal naturligvis også virke på en fuld og "korrekt" win 10. ;)

Kan I hjælpe??? :)
Avatar billede Syska Mester
30. juli 2015 - 20:38 #1
Hvis du allerede har søgt på nettet, så tvivler jeg på det findes.

Nok ikke mange der har lyst til at lave et .NET API som alligevel nok kalder nogen C++ API kald som der nok kun alligevel er få i verden der ville bruge.

Men hvis der findes et C++ Framework kan du jo selv lave det så du kan kalde det fra .NET.
Avatar billede chrisrj Forsker
31. juli 2015 - 09:40 #2
Nu regner jeg ikke min googlefu for noget særligt, såeh... ;)

Der findes en del frameworks, men dem jeg har prøvet virker bare ikke med lige dét modem.

Hm...det har jeg aldrig prøvet - er det svært/tidskrævende?
Avatar billede chrisrj Forsker
07. oktober 2015 - 00:23 #3
Nå, der sker vidst ikke mere her...lukker.