Avatar billede njl Nybegynder
30. juli 2015 - 17:38 Der er 2 kommentarer

C5 går ned ved udskrift til Word

Hej, vi er i færd med at flytte vores C5 til hostingmiljø baseret på Windows Server 2012 R2, men oplever at C5 konsekvent går ned ved fakturering via Word.

Afvikler C5 via RDP og har prøvet med både Office 2010 og Office 365 - samme problemstilling.

Kærer C5 4.0 kerneopgraderet til C5 2008. SQL database.

Nogen der har erfaring med dette?
Avatar billede danjo Novice
28. august 2015 - 10:19 #1
Jeg har selv flere kunder, der kører på tilsvarende, og der virker det fint. Men jeg har oplevet flere steder, at rettighederne til at ændre i mappen DocMgmt ikke er blevet tildelt. Det har givet samme symptomer som det du beskriver.

Husk også på, at C5 kræver et drevbogstav for at køre optimalt. Så hvis i har lagt DocMgmt mappen et andet sted end under C5 mappen, så kan det også være et problem.

Dan Johansen
Consona.dk
Avatar billede njl Nybegynder
08. september 2015 - 19:31 #2
Hej Dan,

Tak for forslaget. Begge ting er tjekket/afprøvet, men desværre uden effekt.