Avatar billede jesper_n Novice
30. juli 2015 - 21:56 Der er 1 løsning

Opsætning af et par Synology NAS

Hejsa

Er der en, der har grundig erfaring med opsætning og anvendelse af Synology NAS, der mod betaling en af de nærmeste dage kan hjælpe mig med installation af pakker, opsætning mv., så jeg kan få adgang til dem udefra, synkronisere visse mapper mellem 2 diske på hvert deres net m.v.?

Det kunne være hjælp pr. telefon eller fysisk i Birkerød.

På forhånd tak!

M.v.h.

Jesper
Avatar billede Broxigar Praktikant
02. august 2015 - 20:50 #1
Hej Jesper,

Jeg har erfaring med opsætning af bl.a. servere og NAS udstyr til både erhverv og privat, så jeg kan sagtens give dig en hånd.

Jeg arbejder primært i weekender, til en fornuftig timepris.

Kontakt mig endelig på kontakt@alsa-data.dk
Venlig hilsen
Anders