Avatar billede blasphemous Novice
31. juli 2015 - 06:27 Der er 1 kommentar

Logitech c920-c

Jeg står i den situation at jeg skal bruge et webcam Logitech c920-c (ikke c920) Idag fredag den 31.07-2015.

  Jeg har været på så mange hjemmesider at jeg har mistet viljen til at leve)
  Jeg er åbenbart idiot til at søge på en ting som kan købes i en FYSISK butik, for jeg får ikke andet end web butikker som har 1-3 dages vente tid og tænkte lidt at det kan da ikke være rigtigt at der ikke er en eneste butik i kbh området der har det webcam ?? det virker ihverfald underligt for mig så jeg gætter på det er mig der er fatlam i mine søgninger??

  Er der en Expert derude der er bedre end mig til det her og kan finde et i en Fysisk butik som rent faktisk har et??
Avatar billede buddy45 Juniormester
31. juli 2015 - 12:25 #1
Hej,

Det ser ud til at Expert har den:
http://www.expert.dk/soeg/?q=c920-c