Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
31. juli 2015 - 10:48 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Synkronisering af kalender Outlook <-> iCloud <-> iPhone 5

Tidligere har jeg kunnet få Outlook til at synkronisere kalenderen med min iPhone 5 via iCloud, men lige for tiden nægtes enhver form for synkronisering. Jeg har installeret iCloud (4.1) og hakket af ved 'Contacts, Calenders, and Tasks with Outlook'. På min telefon er 'Kalendere' også aktiv under fanen iCloud. Alt i alt virker det som om alt er justeret korrekt, men der sker bare ingenting?

Er der nogen, der kan være behjælpelig med en løsning på dette?
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
01. november 2015 - 17:46 #1
Her vises det, AT og HVORDAN det kan gøres:

https://www.youtube.com/watch?v=L1a-KHQG0n4

men det virker bare ikke for mig! Irriterende.
Avatar billede SvendKP Praktikant
16. april 2016 - 09:23 #2
Hej Neesgaard,

Du kan finde en del information om hvordan det kan gøres her:

http://davoutlookinformationsteknologi.blogspot.tw/search?updated-min=2015-01-01T00:00:00%2B01:00&updated-max=2016-01-01T00:00:00%2B01:00&max-results=5

Jeg bruger selv EVO og det virker fint. Det er muligt at prøve i 7 dage gratis (Tror jeg nok) :)
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
29. juli 2016 - 17:52 #3
Med Windows 10 og vist en nydesignet iCloud er det noget andet - så virker det!
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
29. juli 2016 - 17:52 #4
-