Avatar billede rockon Nybegynder
31. juli 2015 - 16:01 Der er 1 kommentar

Hvilke ram?

Jeg har en computer hvor jeg tænker at bruge et par ekstra kroner på ram.
Bundkortet er et Z87-A og jeg har 8 GB Kingston HyperX Blu ram i nu. Men da jeg i mine gamle dage havde lidt styr på computer og Windows 98 var det vildeste, så skulle man passe på med at tage 2 forskellige ram i - er dette stadig gældende?
Jeg gider ikke bruger en formue på det, så skal bare være nogle forholdsvis billige ram på 8gb, som kan sidde med den anden.
Hvilken kan i anbefale?
På forhånd tak.
Avatar billede jakobdo Ekspert
31. juli 2015 - 19:14 #1
Jeg vil ikke sige jeg er ram ekspert, men jeg er 99% sikker på at du sagtens kan "parre" 2 forskellige slags ram.
Hvis de ikke har samme hastighed, mener jeg bare den bruge laveste fællesnævner som ram hastighed.

Men jeg kan som sagt tage fejl.