Avatar billede oppes Seniormester
01. august 2015 - 01:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Installere win 10

Hvad skal jeg gøre: har win 8,1 vil ha win 10.
Hvordan kan jeg gå til værks?
Avatar billede poko1 Ekspert
01. august 2015 - 07:53 #1
Hvis din Windows -7 eller 8/8.1 - er fuldt opdateret vil du have et hvidt windows ikon nede i højre hjørne! Tryk på ikonet så kommer der en dialogboks hvor du skal reservere din opdatering. Hvorefter der i stifinder oprettes en mappe som har sådan et navn. ( $WINDOWS.~BT ) pas på at du ikke  sletter denne mappe!
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2015 - 15:15 #2
Du kan godt få den her og nu. På dette link kan du hente en exe fil som giver dig 2 muligheder. Vælg ikke Iso for den kan du ikke bruge, vælg opgradering. Med opgradering kan du også vælge "Gem intet" som giver en ren installation, bortset fra Windows old, men den kan man slette. https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10

Men tænk lige på, at  W10 uden tvivl har nogle "børnesygdomme" så måske vil det være bedre at vente et par uger?
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2015 - 15:18 #3
Ps. Siden er godt nok på engelsk, men min installation var på dansk.
Jeg har en reserve PC, som jeg kan bruge til eksperimenter.
Avatar billede oppes Seniormester
04. august 2015 - 22:04 #4
Jeg har win ikon på værktøjslinjen men når jeg klikker det står der OK, giv mig besked når det er klar.
Jeg hade hørty den skulle vare klar 29/07
Avatar billede oppes Seniormester
24. august 2015 - 23:55 #5
svar
installeret og det virker
Avatar billede oppes Seniormester
26. august 2015 - 11:14 #6
venter på svar så vi kan lukke
Avatar billede oppes Seniormester
16. september 2015 - 19:31 #7
SVAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede oppes Seniormester
16. september 2015 - 19:33 #8
Iøvrigt fik jeg osse en meddelelse idag at jeg kan hente win 10, lidt sent men ja...........
nu har jeg haft det tre uger allerede.
Avatar billede oppes Seniormester
08. oktober 2015 - 12:26 #9
svar