Avatar billede guldhammer72 Novice
01. august 2015 - 17:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvem vil lave dette logo om??

Hej.

Er der en venlig person som kan og vil ændre teksten så der kommer til at stå CodeTalk:

Størrelsen på logo skal ikke ændres.

http://gratisupload.dk/f/8suiycm27i/

På forhånd tusind tak

Med Venlig Hilsen
Michael
Avatar billede nopsen Ekspert
02. august 2015 - 18:27 #1
ja men ikke efter du delte denne sviner ud i en tråd, hvor du intet har at gøre.

http://www.eksperten.dk/spm/1004971#reply_8189665
Avatar billede guldhammer72 Novice
02. august 2015 - 19:08 #2
Er du ansat som administrator,
for ellers skal du ikke blande sig i hvor mange tråde andre har åbne.
Avatar billede nopsen Ekspert
02. august 2015 - 19:57 #3
er du selv administrator, siden du vælger at blande dig i en tråd, hvor der blot bliver gjort opmærksom på manglende feedback, og hvor du ikke har noget at gøre?
Avatar billede guldhammer72 Novice
02. august 2015 - 20:32 #4
#3

Jeg vælger at blande mig fordi andre spiller administrator,
selvom jeg ikke burde blande mig.

Jeg burde ikke blande mig, men kan ikke lade være, og det er forkert.

Undskyld, jeg burde ikke blande mig.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. august 2015 - 23:17 #5
En administrator ville aldrig blande sig og skrive nedladende i en tråd. Kontakten til den der skulle skældes ud ville altid foregå over intern mail så andre i tråden ikke kunne se det.
Avatar billede guldhammer72 Novice
08. august 2015 - 19:31 #6
Lukketid.

Læg et svar dem som vil have points.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. august 2015 - 19:54 #7
Du lukker bare selv :-)