Avatar billede zeniamar5 Nybegynder
01. august 2015 - 17:22 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Indlægge billeder på webside i Dreamweaver CS6

Jeg er ved at lave en webside i Dreamweaver CS6, hvor jeg indlægger  billeder. Men de fremgår ikke at websiden efter upload. Har prøvet med typerne: JPEG, PNG, PSD og GIF, men det er det samme. Billederne vises ikke på den eksterne side.
Avatar billede keysersoze Guru
01. august 2015 - 21:03 #1
Det mest sandsynlige er at du enten har glemt at uploade billederne eller har angivet en forkert sti til dem.
Avatar billede zeniamar5 Nybegynder
01. august 2015 - 23:10 #2
Har nu løst problemet
Avatar billede keysersoze Guru
02. august 2015 - 21:18 #3
Og problemet var?

Husk at lukke spørgsmålet - her et svar fra mig hvis jeg ledte dig på rette spor.
Avatar billede zeniamar5 Nybegynder
02. august 2015 - 21:43 #4
Problemet var, at jeg ikke var klar over, at man ikke kun skal uploade den side, hvor billedet er indsat, men også den fil, hvor billedet  er på computeren.

PS.: Hvor og hvordan lukker man en sag - det har jeg ikke kunnet finde.
Avatar billede keysersoze Guru
03. august 2015 - 09:55 #5
Avatar billede zeniamar5 Nybegynder
24. august 2015 - 00:10 #6
Jeg har nu fundet ud af, at man for at lukke en sag, der ikke har givet en løsning, selv skal svare. Underligt. Der burde være en "Luk" tast