Avatar billede ChaFis Nybegynder
01. august 2015 - 21:26 Der er 1 kommentar

Køb af ny gaming computer.

Hej, skal ha en ny gamer computer. Har et budget der hedder max 7500kr.
Har kigget inde på mm-vision gaming. og fundet denne her.https://www.mm-vision.dk/visiongaming/Rage-gaming-computer. hvor jeg så også skal give knap 800 kr for styre system. har i andre alternativer inde for budget ?
Avatar billede Slater Ekspert
01. august 2015 - 22:25 #1
Ikke helt forstået det med styresystemet. Forventer du at få det gratis eller billigere andre steder? Du kan godt fravælge Windows hos MM Vision og selv smide f.eks. en Linux på gratis, men det er endnu ikke så mange spil der understøtter det.

Ellers er MM Vision generelt et godt, pålideligt og rimelig billigt sted at købe maskiner fra. Jeg kan ikke selv fordrage deres dedikerede gamingkabinetter, men det er en smagssag. Fin maskine til prisen ellers.

Dog må jeg advare dig: en 250 GB SSD kommer meget hurtigt til at irritere dig. Det er ingenting. Med moderne, store spil, kan du kun installere måske 5-6 stykker før disken er fyldt op alene med det. Du får brug for en almindelig harddisk som ekstra disk.