Avatar billede heenet Novice
01. august 2015 - 22:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ny skærm på Lenovo Yoga Tablet 8

skærmen på min Lenovo Yoga Tablet 8 blev i dag belastet en tand for meget, så skærmen revnede på kryds og tværs.
Det er en billig 1½ år + lille sag, så en evt. reparation vil formentlig være for dyr, men det er jo ærgerligt at smide den ud.
Kan man købe en ny skærm og skifte den selv?

Jeg har forsøgt Google på alle tænkelige måder, men lige meget hvad jeg søger, så kommer der kun iPads.....
Avatar billede heenet Novice
04. august 2015 - 10:29 #2
Tak for hjælpen, buddy45.
Det ser ud til at være de rette skærme, så nu må jeg jo selv finde ud af om jeg vil prøve det :-)

Læg et svar så jeg kan give point
Avatar billede heenet Novice
30. september 2015 - 08:46 #3
Jeg valgte at leve med skærmen og på trods af at den er flækket på kryds og tværs så fungerer den stadig upåklageligt
Avatar billede tim jay Juniormester
08. november 2016 - 04:13 #4
Spam

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin