Avatar billede DaddyCooly Praktikant
02. august 2015 - 13:51 Der er 4 kommentarer

Opgradering af bærbar

Hej eksperter ;) jeg har en ASUS K551LN-XO414H og ville spørge om man kan opgradere grafikkort i den. Og tak på forhånd.
Avatar billede poko1 Ekspert
02. august 2015 - 14:25 #1
Det tror jeg bestemt ikke Og der sidder jo en super grafik Ship i i forvejen! Sørg for det kører automatisk opdatering!
NVIDIA GeForce 840M
Avatar billede poko1 Ekspert
02. august 2015 - 14:34 #3
Du skal vælge det Os din Pc kom med så  ser du diverse drivere som du kan downloade
Please select OS
Avatar billede poko1 Ekspert
02. august 2015 - 14:38 #4
Og så en anden gang på C:/ drev lå der en mappe der hed esuport
havde du gemt den havde du haft alle driverne Og du har også forbigået at du havde mulighed for at lav 4 gendannelses Dvd'er